(N.): Vraag gesteld in 't Nederlands - (Fr.): Vraag gesteld in 't Frans
Handitel moet aan de gehandicapte, die een dossier heeft, de mogelijkheid bieden om algemene informatie te verkrijgen over het stelsel van de tegemoetkoming en over bepaalde fiscale en sociale voordelen. Daarnaast kan een stand van zaken van het persoonlijk dossier worden opgevraagd.
Zonder mij te willen uitspreken over de dienstverlening met betrekking tot het eerste luik ben ik wel van oordeel dat de informatie in verband met de stand van zaken van een dossier nogal sterk te wensen overlaat.
Graag had ik van de geachte staatssecretaris dan ook een antwoord op volgende vragen :
1. Binnen welke termijn worden administratieve wijzigingen in het dossier in het systeem van Handitel ingebracht ?
2. Worden alle administratieve wijzigingen in het systeem ingebracht ?
3. Is hij niet van oordeel dat de verstrekte informatie te summier is ?
4. Waarom werd de mogelijkheid niet weerhouden om vanuit het systeem met een ambtenaar te worden verbonden ?