Federale overheidsdiensten - Uniek infonummer - Realisatie
ministerie
centralisatie van de informatie
informatie
telefoon
7/12/2009 | Verzending vraag (Einde van de antwoordtermijn: 8/1/2010) |
6/5/2010 | Einde zittingsperiode |
Herindiening van : schriftelijke vraag 4-3585
In het magazine van de federale ambtenaren, Fedra, van mei 2009 werd een artikel gepubliceerd over het Vlaams infonummer 1700 dat vijf jaar bestaat en een enorm succes blijkt te zijn. In dit artikel wordt de wens uitgesproken dat de federale administraties hierop zouden aansluiten om zo tot één alomvattende infolijn te kunnen komen.
In antwoord op vragen van collega Nyssens (nr. 4532, Kamer, Integraal verslag, CRIV52 COM182, blz. 18) en Dierick (nr. 133, Kamer, Schriftelijke vragen en antwoorden, nr. 52037, blz. 9704), liet de geachte minister zelf al verstaan dat hij hiervan een groot voorstander is en dat hij een oplossing voor het probleem dat nu op federaal vlak ter zake bestaat onontbeerlijk vindt.
Inmiddels zijn we meer dan een jaar verder. Wat is de stand van zaken in deze aangelegenheid?